110404

En förkyld Ella ligger på en madrass nedanför vår säng. Har redan somnat. Trött efter en fin dag på Hapstra med skoterkörning, korvgrillning och pimpling. Fisket resulterade i en mindre fångst abborrar som imorgon ska halstras över elden. Smäck! Levi sover också. Han har härjat med Ella och lärt sig säga Ah när han svalt en klunk vatten. Han sätter händerna för öronen och härmar massor. Som hund och häst. Förra veckan sa han Kaka och jag inbillar mig att han försöker säga gurka. Han morrar fram ett Grr (paus) ka. Gurka. Kapish? Innan jag blev morsa hade jag aldrig kunnat drömma om att ett ettårigt liv kunde vara underhållande. Nu vet jag bättre.


Kommentarer
Postat av: Kristin

Dom är dina!! :)

2011-04-04 @ 22:45:44
URL: http://myworldrobe.blogg.se/
Postat av: Snorisens morsa

Hahaha vi anade att hon skulle campa någonstans i närheten av er, (den lilla mörkrädda korven), bra att hon lär Levi lite vett och etikett vid matbordet, det är verkligen behövigt (hysteriskt shit-vad-jag-är-rolig-fnitter). Tvinga henne att läsa bok för dig och Levi! (Nu får du träna på hur det är att ha skolbarn i hemmet...)

2011-04-05 @ 07:08:23
URL: http://nanahope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0