100929

Annat som har hänt i veckan. Vi har lämnat stugan efter drygt två veckor i urskogen och är nu hemma för gott. Johan har åkt bort, kommit hem och åkt igen. Just nu är han i Tyskland för att kika på maskiner. Levi har gått från Libro till Pampers Active Fit och minskat blöjmåttet med 20 %. Jag har anmält mig till tjejkväll på Gårdings och ser fram emot att under jubel och serpentiner ta emot min dröm från Westerbergs. Jag är less turkisk youghurt, broccoli och andra ingredienser i LCHF. Därför har jag fuskat ikväll och käkat chips, ostkrokar och dip. Det var värt varenda kolhydrat! Jo. Dessutom. Kusin Johan och hans Miriam har fått en efterlängtad liten Stina. Önskar er all lycka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0