100906



Här ser ni världens finaste Johan. The love of my life. Millimetermannen som älskar tester och alltid är påläst om de senaste rönen. Som fixar och donar och har visat sig passa i snickarbyxor. Som är utbildad konditor men ändå inte har frysen full i sötsaker. Som släcker bränder på deltid och är finaste pappan på heltid. Som lägger handen på huvudet när han funderar. Klarar inte av oreda utan är systematisk och organiserad. Skulle inte tänka tanken på att gå ut med sockskaften innanför långkalsongerna. Som står ut med mina visioner och drömmar, tjat och dåliga ovanor. Du är fantastisk och unik! Tack för att du är en del av mitt liv!

Kommentarer
Postat av: Johan

Tack för dom fina orden, och tack för den fina bilden du la upp. Du är så fin och snäll.

2010-09-06 @ 23:01:29
URL: http://attiotrenollettnollfem.blogg.se/
Postat av:

Vilka vackra ord om ett av mina älskade barnbarn vill bara tillägga att jag är glad att han har dig du är snäll men tack och lov ingen mes och så många flera fördelar.

2010-09-07 @ 10:56:58
Postat av: Cillan

Det låter som min bror det, även hans kommentar är hans ord. Ingen stjärna på att sätta ord på känslan. Men vad gör det?

2010-09-08 @ 00:47:53
URL: http://cecilia.filosoferar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback