101125

Nu har jag stökat klart! Pyntet är på plats, bara de fina julkulorna som saknas. Och de får vänta ett tag till. Men några är framme. Årets skörd som jag fick av fina Lena igår. De ligger på femvåningsfatet och förgyller vårt köksbord. Mina klara favoriter är hackspetten och skridskon. Underbart vackra! Levi fick också en klapp. En übersöt julkula föreställandes en röd bil, modell bubbla. Tack! Lingonkaka, rocky roads och bullar med saffran och mandelmassa ligger i tryggt förvar i frysen. Ljus i olika former är beställda och förväntas levereras senare ikväll. Och mina gamla trotjänade till köksgardiner har fått gå i pension och ersatts av stormönstrade havstulpaner i röda och rosa toner. Med andra ord. Jag är beredd. Nu kan julen komma!


Kommentarer
Postat av: Sandra Lagerskog

Härliga tider!! :) Jag har också börjat julpynta lite smått, men jag har inte riktigt lyckats få ordning på röran här hemma än så jag har inte kommit så långt med pyntandet än...

2010-11-25 @ 21:26:03
URL: http://www.omalltolitetill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0