101103

Nu är det klart. Efter höjda ögonbryn och överväganden till modern strukturtapet så bestämde vi oss. Det blir vitt. Spännande! För att lattja till det så valde vi också två rullar av en rätt hysterisk tapet från boken Bella Rose. Är tänkt att sitta på avsatsen mellan trapplanen. Ungefär fyra våder i ett hörn. Ett rum i rummet. Beigeskimrande botten med vita prickar. Och på det, grafiska talgoxar och andra småfåglar. Ehe. Ganska impulsivt... Schysst med prickar, fjäderfäna känner jag mig dock lite osäker på. Jag var inne på röd botten och vita prickar. Eller rosa. Men det gick inte hem. Märkligt. Nåväl. Måste dubbelkolla under morgondagen. Kvitter!


Kommentarer
Postat av: Frida

Den var ju hur söt som helst! Bra val!

2010-11-04 @ 08:07:51
URL: http://fridasandman.blogg.se/
Postat av: Farmor

Jaa, ta småfåglarna. Jag ser dom levande varje dag ute. Dom ger verkligen liv i naturen. Jag såg ju tapeten när vi valde våra tapeter och den är fin i liten skala. Och nu när Johanna har börjat komma över sin fågelskatefobi så måste det väl gå bra. Ett litet skämt bara. Kram till Levi, farmors kille som kommer imorgon.

2010-11-04 @ 11:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0