100329

Helgen som gått har spenderats hemma. Men helt ärligt känns det som att det är lördag hela veckan, nu för tiden. Det enda som bevisar att det idag är en simpel måndag är a) TV-tablån b) att folk i min omgivning jobbar och c) att vi åt korv och makaroner till middag. Så alltså, måndag idag. Det betyder CSI. Och inte vilket avsitt som helst, nämligen den efterlängtade triologin! Så nu blir det CSI för hela slanten idag, imorgon och i övermorgon. Jippi!

Veckan har fina utsikter. Imorgon är det träff i Klöverträsk. På onsdag kommer världen bästa Emma hem. Som jag längtar! Och hon också för den delen. Skärtorsdag, Långfredag, Påskafton... Härliga tider! Om det inte vore för att Johan har jour i veckan hade vi begett oss till stugan på torsdag. Men istället blir det att vara hemma hela påskhelgen. Det fungerar också, inte tal om annat. Men visst hade det varit trevligt att mysa i Pilträsk, äta god mat, svamla och skratta och se om påskharen lämnat något ägg. Får faktiskt fortfarande en färgglad historia fylld med godis trots att jag inte är någon ungdom längre. Schyssta harar från Vistträsk...

Kommentarer
Postat av: Emma

Tror att jag längtar mest! :)

2010-03-29 @ 19:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0