100324

Ska strax käka smaskig kycklinggryta och ris. Mums. Vi har diskuterat ris, jag och Johan. Jag anser att vanligt matris är godast medan han föredrar jasminris. Bah. Ok, jasminris går absolut att äta, det är inte det. Men det smakar parfym och doftar utomlads. Sött och skumt. Får jag bestämma blir det alltså vanligt ris. Egentligen ganska ogivande för det smakar inte vidare värst mycket. Egentligen ingenting. Risigt.

Nåväl. Efter käket bär det av till Vistträsk. Ska förbi Inga och Pelle en sväng och efter det blir det ett längre stopp på Ebban där det vankas alpha. Kul!


Kommentarer
Postat av: Elin

Testat basmati? Vårt favoritris här hemma, liksom ett mellanting mellan jasmin och vanligt! Men vi använder mest grov Bulgur istället för ris, smaskigt det också och lite nyttigare...

2010-03-24 @ 17:52:06
Postat av: Kritan

Tack för tipset!! :) Jag är oxå lite allergisk mot mönstrade detaljer, så ska helt klart kolla in Brion :)Och duo verkar vara "the shit" ;)

2010-03-24 @ 19:31:13
URL: http://www.modette.se/kritsky/blogg
Postat av: MW's lilla brevvän

Igen? Nähää... Det var samma inlägg som igår... SKÄRP DIG Anna, annars får du en videoblogg igen. BTW så har jag aldrig haft så höga läsarsiffror som då jag videobloggade. Galet va?? Det kanske inte är så dumt när du tänker efter... Träffas nån dag??

2010-03-25 @ 17:10:58
URL: http://nanahope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0