100317

Det finns en människa i mitt liv som inte är som alla andra. Hennes humor är oslagbar. Så även hennes grekiska matkunskaper. Hon har sinne för ironi och är rapp i käften. Borde egentligen få ett mindre litteraturpris för de nya ord som årligen införs i det dagliga vokabuläret. Hon har gjort sig ovän med de svartvita flygfän som figurerat på andra sidan älven och därför gett ordet skate ett nytt begrepp. En projektstartare full av idéer som ibland röker när det vankas alkoholhaltiga drycker. Vilket kan påverka boaseringen. Delvis. Hon memorerar sångtexter och har har garanterat fått en iTumme. Den rockiga frisyren gör skäl för sig, även om personen i fråga just nu föredrar Mr Weideskog. Sexy. Utöver kärleken till musiken finns kärlek till en viss vampyr. Märklig combo, men hon och bleke blodsugaren går hand i tand. Ett yrväder som är svår att beskriva i ord och bör upplevas för bästa resultat. Stormen Johanna. Fäller ett och annat träd, drar fram dit ingen hittat vägar tidigare. Lämnar avtryck likt skor i nysnö men tack gode Gud, smälter hon inte framåt våren. En året-runt-attraktion som sprider energi och finner glädje i den mest trista stund. Tack, för att jag har ett åkband i din karusell!


Kommentarer
Postat av: Videobloggar'n

Uuuuääääääää! Nu bölar jag ju!!! Tack för the love!! Du vet väl att du har livslångt åkband, man jag varnar, karusellen kan bli både Kvasten, Insane och vilda musen! Fast det har du säkert märkt. Love love love!!

2010-03-17 @ 22:00:23
URL: http://www.nanahope.se
Postat av: Anna

Haha! Helt rätt! Bättre olika karuseller än en och samma... Man blir lätt yr då! Finns så många av den varianten!

2010-03-17 @ 22:05:32
URL: http://attiotrenollettnollfem.blogg.se/
Postat av: Välkommen till Kvasten

Vilda Musen behöver du aldrig åka, den sparar jag till han jag bor med!! Mohahahaha

2010-03-17 @ 22:58:08
URL: http://nanahope.blogg.se/
Postat av: Nybliven stolt mamma till en videoblogg <3

ANNA!! JAg har huvudet fullt med roliga kommentarer på ditt dräpande svar på min videoblogg, men det går inte att kommentera, jag tror din lilla bebisblogg är sjuuuuk! Fixa det så jag får släppa ut mina galenskaper, jag exploderar snart!! ;)

2010-03-18 @ 08:41:40
URL: http://nanahope.blogg.se/
Postat av: Anna

Prova nu!

2010-03-18 @ 09:42:51
URL: http://attiotrenollettnollfem.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja, den beskrivningen av min galna syster nöp till i mitt hjärta också...Jag tycker ni två kan dela på litteraturpriset!

2010-03-19 @ 08:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0