100310

För en stund sedan befann jag mig på Västermalm. Agerade taxi till min syster. Destiantionen var ett radhus. Av den modell där garaget sitter ihop med grannens huskropp. Verkar ytterst opraktsikt. Jag gjorde ett snabbt överslag och insåg att ungefär fem hus sitter ihop i en kedja. Fick mig genast att undra. Hur gör stackaren som bor i det mittersta huset när det är dags för att klippa gräsmattan på baksidan? Drar den genom vardagsrummet och ut via en altandörr? Undrar bara... Någon som har erfarenhet?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Har tänkt EXAKT samma tanke. Vet inte hur man löser det, men jag har nog tänkt nåt liknande. Om man inte kan gå via garaget på nåt vis...

2010-03-10 @ 21:20:17
URL: http://nanahope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0