100305

Valår i år. Jag ska vara ärlig. I senaste valet så röstade jag på Centerpartiet. Så blir det nog inte i år. Nu har fru Olofsson ideér på att införa skatteavdrag för luftning av husdjur. Läser i världsbladet där Maud säger Vi har många gamla som har husdjur som behöver komma ut och luftas. Och de kan inte göra det själva. Det vore väl jättebra om de kunde få hjälp med det. Helt ärligt kunde jag inte bry mig mindre. Är du så illa däran att du inte kan rasta ditt eget husdjur är det läge att avskaffa det. Snarast. Maud, skärpning! Fokusera på något viktigare! Gör inte de läskiga pälsdjuren till en central valfråga. Dåligt och totalt ointressant. Jag är verkligen inte en djurmänniska.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men du röstade ju på Bäver-Maud sist, varför kan du inte ge henne en röst när hon blivit hund-Maud??

2010-03-05 @ 19:38:08
URL: http://nanahope.blogg.se/
Postat av: Anna

Aldrig i livet. Jag får rysningar. Nu kommer hon väl att börja ha hundhår på alla kavajer också. Uach. Kanske ska skicka henne en pälsborttagare?

2010-03-05 @ 19:39:07
URL: http://attiotrenollettnollfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0