100302

Idag fyller Johan år! Hela 31 år, grattis världens bästa! Tyckte igår att Johan lät lite hes när han kom hem från övningen med brandgrabbarna. På morgonen när jag kom med kaffe och tårta trodde jag att han skämtade. Rösten påminner om en liten mus, en gnagare. Passar inte till hans långa kropp. Som jag har skrattat. Och frågat frågor om och om igen, för att höra den pipiga tjejrösten svara. Humor.

Förresten kom han hem med ett blöjpaket, skyddsglasögon och en två sidor lång instruktion i blöjdbyte. Allt från brandnissarna. Inte tråkigt! Bara att ha plastbrillorna redo vid skötbordet så de finns nära till hands till nästa utryckning...

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHAHAHA måste nästan ringa och fråga hur snöslungan fungerar bara för att få höra den berömda musrösten. Är det i klass med Askungens möss??

2010-03-02 @ 17:20:30
URL: http://nanahope.blogg.se/
Postat av: Anonym

Härlig reklam under inlägget när jag kollande, DryNights, hjälp till stora barn som kissat i sängen..humor.

2010-03-02 @ 23:31:04
Postat av: Anna

Mohaha, undra hur de synkar ihop... Kanske man ska göra en test?

2010-03-03 @ 09:59:09
URL: http://attiotrenollettnollfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0