100125


En bekännelse. För några år sedan, kanske två, fick jag en liten tax från Brio av mina svärföräldrar i present. Inte så moget att önska sig en barnleksak på 25-årsdagen, men vem kan motstå denna godbit? Trots att jag inte är så överdrivet förtjust i hundar live, så är denna en klar favorit. Och det bästa av allt är att nu kan den snart vara framme och tjäna leksak till Krut. Ingen behöver veta att det är morsans kära samlarobjekt.

På tal om samlingar så har jag hittat den optimala hyllan. I plexiglas. Perfekt för att stolt visa upp fina legoprylar, miniatyrmöbler eller kanske mina gamla Dr. Snugglesfugurer i plast. Plast is the shit!


Kommentarer
Postat av: Agneta Olofsson

Vilken tur att taxen kommer till användning också. Alfons har en här, som han alltid tar först, och springer och drar på. Har tänkt och undrat mycket på vad det är för roligt med den trätaxen. Visste inte att det finns små briotaxar också. Den håller till många barn konstigt nog. Tog bara en funderare över trätaxar. Din svärmor....

2010-01-25 @ 14:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0