100122

Surfar runt bland en massa idéer. Jag vill bli kreativ igen. Känna den där härliga känslan av upprymdhet och framtid, samma som infann sig för åtta år sedan när vi bestämde oss för att ta fram feelsafe och startade Dold design & innovation genom Ung Företagsamhet. Jag vill utveckla en produkt, ta kontakt med tillverkare, ta fram prototyp och fila, fila, fila tills idén är klockren. Jag vill skriva en affärsplan, bygga upp strategier, beräkningar och hitta fina forum. Jag vill marknadsföra smart, starta en webbutik och skicka beställningar med posten varje dag. Jag vill tjäna pengar på min egen kreativitet. Och jag vill förmedla ett budskap. Var ska jag börja?

Läste denna artikel om Lena Jonsson Näslund, grundaren till Snö of Sweden. Inspirerande!


Kommentarer
Postat av: Joana of Skate upon PicaPica

Jag kan vara Ulla-Bella din sekreterare... För c:a 7 år sen drömde jag om att starta en pocketbokhandel på nätet. Hmmm, det är ju i nuläget helt klart kört. Men vem vet var jag hade varit nu om jag kört på då??

2010-01-22 @ 18:49:19
URL: http://nanahope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0