100118

Jag känner mig omtumlad. Nu är det på riktigt. Jag har börjat öppna mig och Linda kände Kruts huvud idag när jag var på MVC. Jag vet inte var jag ska ta vägen eller vad jag ska ta mig till, nu är den stundande förlossningen det enda jag kan tänka på. Inom en mycket snar framtid, förhoppningsvis!

Mitt blodvärde är tjockt bra (nytt uttryck från den senast sedda bion). Onaturligt bra. Blodtrycket är lite högre än sist men det kanske inte är så konstigt med tanke på att det närmar sig. SF-måttet ligger fortfarande på 34 cm och Kruts hjärtslag är rätt oförändrat, 140 slag per minut. Min mage är spjutformad. Jag är redo att fightas mot värkarna! Kom igen!


Kommentarer
Postat av: Hanna

ÅÅÅÅÅ så spännande!!! Håller alla tummar att det snart bär iväg, stort lycka till!!

2010-01-18 @ 15:47:44
URL: http://hannasandman.blogspot.com
Postat av: elin

Ooooh, var spännande! Var du mycket öppen eller? (behöver inte gå in på detaljer om du inte vill ;D)

Brudarna i familjen drar till Vistträsk på onsdag så om inte bebisen har kommit kanske vi kunde träffas om du orkar!

Kram

2010-01-18 @ 18:31:49
Postat av: Johanna of York upon Cheshire

Coola katten Krut kommer att födas med ett snett leende, svarta Ray Ban, bakåtslick och rosa skjorta, "tjeeena morsan, haru väntat på mig? Lugn bara, jag e hääär nu. KÄnner för att börja blogga om blöjkvalitet, nappar och mjölkkvalitet..."

Jag har ju tippat för sista gången: innan onsdag är han ute, jag gissar även att vattnet går på morgonsidan 19/1... Och jag tror han är en hon, ELLER så är hon en han!

2010-01-18 @ 19:14:49
URL: http://nanahope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0