100117

Herre, till himlen sträcker sig din nåd, din trofasthet ända till skyarna.
Ps 36:6

När jag läste detta börjde jag tänka på Upp till himlen når vår sång med Roland Utbult. Vi hade den skivan hemma i Vistträsk. Ser fodralet framför mig, ljusblå bakgrund och Roland himself på framsidan med mörk kalufs, klädd i brun skinnjacka. Hela skivan är sjukt bra. Det finns frid i texterna och musiken. Lugn i hjärtat. Googlade och hittade en sida som har sammanställt en drös med kända och mindre kända kristna sånger. Lyssna och sjung med! Har du kvar din barntro...

Kommentarer
Postat av: Agneta Olofsson

Har nu läst alla dina bloggar från det jag åkte till las. Du har så många, roliga och intressanta bloggar att läsa. Gillade verkligen kontakterna och sladdarna du hade hittat, men naturligtvis blev jag väldigt glad att du hade gjort en jämförelse mellan dig och Johan som små unika bebisar. Ni är fortfarande två unika människor. Jag är så glad att ni hittade varandra, så det kan ingen förstå. Och nu väntar ni en garanterat unik liten Krut. Jag längtar och väntar.Detta lilla knyte är redan älskat av farmor. Tycker om och älskar mina barnbarn, så det gör ont i hjärtat. Om jag ser tillbaka på mitt liv, så är det helt fantastiskt att vi fått så fina barn som har hittat så underbara människor att leva med. Så det kan bara bli älskade barnbarn. Av hela mitt hjärta, älskar er. En lycklig farmor som väntar....

2010-01-18 @ 11:22:31
Postat av: Anna

Agenta! Tack! Det värmer i hjärtat!

2010-01-18 @ 14:39:43
URL: http://attiotrenollettnollfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0