100112


Det finns en viss typ av pryl som jag har en förmåga att hamstra. Prylen stavas textil. Tyg. Marimekko. Precis. Av dessa färgglada skapelser har jag med viss möda och stort besvär knåpat ihop diverse gardiner och annat nyttigt. Men de flesta inköpen har hamnat i en kartong med märket Suominen. Prydligt vikta i väntan på att så småningom få en egen plats i vårt hem. Metervis med färgade mönster, hela rapporter och finfina klassiska stuk som kan liva upp vilken trist vägg som helst. Men för tillfället i en kartong.

Men om, om, jag fick önska mig två nya tyger, då skulle jag välja dessa. Fick jag bara välja ett, skulle jag ta det första. Så fint, så fint. Me like!


Kommentarer
Postat av: ida öhman

Hej Anna!

Måste hålla med dig om de underbara tygerna, super snygga!!



Du håller dig hemma än? Jag med, suck.

Jobba på med allt du kan för att få tiden och gå, det är roligare när den går snabbt =)

Ses kanske på BB (eller ica)!

/Ida

2010-01-13 @ 11:59:55
Postat av: Anna

Ida! Jag hoppas verkligen att det snart är din tur. Påfrestande att bara vänta och vänta. Försöker hålla mig sysselsatt med diverse projekt, hittills har tiden faktiskt gått jättesnabbt. Skönt. Hoppas snarare på BB än Ica :) Men det vore trevligt vilket som!

2010-01-13 @ 14:24:39
URL: http://attiotrenollettnollfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0