100110

Ändrade planer! Blir ingen snickare hos oss på tisdag, projektet är framflyttat till nästa vecka. Jag och Maria smider istället planer på en tur till IKEA. Där ska jag inhandla gardinstänger som ska tjäna som spjälor till räcket. Marias idé. En riktigt smart och relativt billig idé. Hoppas bara att de passar, håller tummarna! Räcket i sig ska vara stilrent, enkelt och i framtiden valnötsfärgat och likaså den befintliga ledstången. Länge leve mörka träslag! Tapeterna som sitter på väggarna just nu får sitta i några månader till. Ingen vits att tapetsera om innan vi bytt fönster. Men det blir fint i framtiden! Hurra!


Kommentarer
Postat av: Agneta Olofsson

Anna, lilla gumman ska du på IKEA nu? Ja ja du är för skön. Det är kanske lika nära Sunderbyn som från Älvsbyn. Och för dig är då inte en graviditet en sjukdom som dom brukar säga. Du kanske inte ska köpa något som Johan ska montera,ha ha ha. Men å andra sidan så måste han lära sig att montera saker. För allt man köper idag ska ju monteras ihop verkar det som.Lycka till!! Ring min mobil om Krut börjar sin resa ut, för jag läggs in i Piteå ikväll och opereras tisdagmorgon.Kramar från svärmor.

2010-01-11 @ 13:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0