100107

Jag är på dåligt humör. Faktiskt ett rätt bra tag sedan jag kände mig lika irriterad som jag gör nu. Men det är övergående. Har just vaknat efter ett super-extreme-power-nap-moment på ungefär tre minuter. Så nu är jag genast gladare i sinne. Väntar på att Johan ska komma hem med en godispåse. Har beställt sura colanappar och filidutter. Utöver det, vanligt standardsortiment.

Ikväll skickade jag ett sms till min syster där det stod Förlåt. Jag är på så grymt dåligt humor just nu. Det blev ju lite galet. Jag hade ju inte dålig humor (?), det var ju humöret som var på sniskan. Tänk att två prickar kan ha så stor betydelse. Det är nästan lite komiskt. Har aldrig tänkt på det tidigare.

Snart, På spåret med Fredrik och Filip. Vuxet fredagsnöje.

Kommentarer
Postat av: Marie

Var inte arg, var som en varg! Busig och snygg, med brunbränd rygg. Inte gör det något alls, om han slickade på ens hals. När han sedan blir till man, ja då smälter jag så fort man kan! Okej jag är uppe sent och försöker varva ner från nattbio med new moon. Jacob Black...what a back!(säger man så om rygg?)

2010-01-09 @ 00:44:49
URL: http://lappurlivet.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag är dum i huvudet, varför skickad ejag ens iväg det där? Godnatt och strunta i min sömnsaknande hjärna...

2010-01-09 @ 00:46:01
URL: http://lappurlivet.blogg.se/
Postat av: Anna

Mohaha! I love him. Mycket fräschare än Edward vampyr. Mer varg till folket!

2010-01-09 @ 18:55:36
URL: http://attiotrenollettnollfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0