100104



Det vilar något magiskt över kungligheter. Det har jag alltid tyckt och jag antar att det är ett arv från min mamma. De är på något vis lite speciella. Kanske inte så konstigt med tanke på den uppmärksamhet som dessa blåblodiga människor får i tid och otid. Och i sommar vankas kungligt bröllop. Spännande! Bodde jag i huvudstaden skulle jag köa i timmar för att få en fin plats att bevittna cermonin. Köpa en bukett blommor och hoppas få ge till de nygifta. Kanske hamna i TV-rutan. Ungefär så. Som sagt.

Denna disktrasa skulle jag gärna ha i min ägo. Tyärrr finns den inte längre till försäljning. Så om någon skulle råka snubbla över ett exemplar eller två, tänk på mig. Tack på förhand!

Kommentarer
Postat av: Sara

Risken är nog inte så stor... att jag snavar över den disktrasan i A-jaur. Kram Sara

2010-01-04 @ 22:03:20
Postat av: Anna

Sara! Typiskt! Se upp var du sätter fötterna! Man vet aldrig var man kan hamna. Pratade med Lars igår, han slog en pling och undrade hur det stod till med magen.

2010-01-05 @ 08:07:11
URL: http://attiotrenollettnollfem.blogg.se/
Postat av: Jonas J

Kungligheter passar bra på disktrasor, toapapper ännu bättre

2010-01-05 @ 08:42:02
Postat av: Marie

Grattttttis lilla anna på din dag idag!

2010-01-05 @ 10:59:55
URL: http://lappurlivet.blogg.se/
Postat av: Anna

Jonas, skärpning!

2010-01-05 @ 12:38:12
URL: http://attiotrenollettnollfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0