100226

Vi var inte i fas när det var läggdags igår. Jag var radiostyrd och megatrött, Levi var klarvaken och ointresserad av att sova. Första gången det har hänt sedan han föddes. Jag famlade i mörkret för att få tutten att passa in i hans lilla mun. Men det ville sig inte. Till slut hettade jag till över min egen oförmåga och tände lampan. Med resultat att de blå ögonen vaknade till. Igen. Och igen. Och igen. Men skam den som ger sig, efter många om och men somnade grynet. Och jag med. Idag är Levi tre veckor gammal. Tiden går fort!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh nej! Har han ärvt Olofssons sömnproblem??? Stackars liten...

2010-02-26 @ 16:58:04
URL: http://nanahope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0