101231

Vi hade planer på att fira in det nya året tillsammans med Linus och Sus. Dessvärre har Levi feber och ligger just nu och sover. Han är på bättringsvägen men inte alls sitt rätta jag. Trist! Igår hade han 39,8°. Han har ratat all form av mat, men ibland tackat ja till välling och mangopuré. Som han senare har spytt upp. Trots den alldeles för höga kroppstemperaturen och det dåliga matintaget har han ändå varit vid gott mod. Solstrålen Olofsson. Som dessutom har tagit nytt rekord i fotsteg! Hela elva steg! Det skedde när Emma, Magnus och Anna svängde förbi på en kopp kaffe tidigare i veckan. Men det är klart, han ville väl imponera på stadsborna... Nix. Hoppas innerligt att han kryar på sig så vi kanske kan ses på Gammelvägen, om så bara för några minuter. Johan har just marinerat älgfilén, så det går förvisso ingen nöd på oss. Men det vore roligt med lite socialt utbyte på årets sista kväll!

Kommentarer
Postat av: Marie

Men huvvadå, hoppas manji snart är på benen:) Ja, om du visste hur jag längtar efter att få bjuda in er och visa nytt hem och ny bebbe vad det lider;) Klart du ska brodera en tavla, själv duger jag inte till det;) Förresten slarvläser du lite Anna, jag har ju skrivit att gubben ska jobba 18 veckor på utredning from januari så därav närheten;)

2010-12-31 @ 16:21:26
URL: http://lappurlivet
Postat av: Marie

och gott nytt förresten!

2010-12-31 @ 16:21:50
Postat av: Nanahope

Eeeeh. Ett streck före blir minus. Kall gosse i så fall...(-39,8...mehe)

2010-12-31 @ 21:18:41
URL: http://nanahope.blogg.se/
Postat av: Anna

Ops. Jag är så van minusgrader... Mehe.

2011-01-01 @ 00:20:48
URL: http://attiotrenollettnollfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0