101217

Bjuder på gårdagens tankar eftersom tekniken stulade! Summan har förresten ökat till 3 748 627 kr!

Sitter vid köksbordet i min ensamhet. Levi sover och Johan jobbar. Fridfullt. Snön yr utanför men här inne är det varmt och skönt. Märkligt. Nu för tiden uppskattar jag en stund som denna. Det gjorde jag inte tidigare. Men egentligen är jag inte helt själv. Jag har ju vänner i etern! Musikhjälpen. Martina Thuns röst är magisk. Gilla! Önska en låt och bidra samtidigt till att hjälpa till i kampen mot barnhandel! I skrivande stund har Musikhjälpen samlat in 3 059 763 kr. Ni lyssnar väl? Missa inte!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du inte sett dom på TV? SVT sänder ju direkt från buren, jag tror hela dagarna!! Är du också sugen att bjuda på flodisen?? Den var ju hur söt som helst!!

2010-12-17 @ 20:45:49
Postat av: Kaffedrickar'n

Det var jag som skrev det där...

2010-12-17 @ 20:46:31
URL: http://nanahope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0