101212

Levi har dragit på sig en förkylning i helgen. Den bosatte sig i hans kropp, inredde näsa och svalg. Bacillerna verkar ha flyttstädat med för mycket rengöringsmedel för manji hostar nätterna i ända. Nyser, snorar och har blanka ögon. Baciller. Uteliggare är vad de är! Stövlar in till oskyldiga små liv och bosätter sig. Utan att fråga först eller skriva hyreskontrakt. Ouppfostrade bakterier!

Trots ovälkomna gäster så har vi haft trevliga dagar. I fredags såg vi Jay ta emot publikens jubel hos Mattias, Johanna och Ella. Dock intetsägande vinnarlåt. Drack kaffe och glögg och jag hade karaktär nog att motstå mörk choklad. Gårdagen började med att jag tränade en timme på Kraft & Hälsa. Sätt inte kaffet i halsen. Det är sant. Och. Det var fantastiskt skönt! Kvällen spenderades med Ronny, Brittan och lilla Alma. Vi åt gott, surrade och hade skoj. Livet är bra härligt!


Kommentarer
Postat av: Farmor

Åh, stackars lille Levi. Känns som han nyss var förkyld den lille sötingen. Johan äter väl ecinnagard som en tok nu. Barn har aggresiva bacilusker, så troligen åker ni dit. Ska bli skoj att komma till er och sköta farmors kille. Jag känner mig som en stolt farmor/mormor som får umgås med mina barnbarn KRAM till er <3

2010-12-12 @ 11:37:11
Postat av: Fredagssällskapet

Ah, jag trodde du glömt av hur man kör till KoH, men du hittade i alla fall... ;)

Hälsa en krya på dig kram till Lebi.

2010-12-12 @ 14:53:21
URL: http://nanahope.blogg.se/
Postat av: Marie

Tack:) Stackars lillen, hoppas han snart är piggelin!

2010-12-12 @ 21:08:52
URL: http://lappurlivet
Postat av: Marie

Jamen klart ni ska slipa, Göran Öhlund ska slipa vårt:)

2010-12-14 @ 09:33:15
URL: http://lappurlivet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0