100430

Igår var jag och handlade på Ica. Börjar bli lite av en tradition, känns som att jag är där jämt. Hur som haver. Vid kundvagnarna står det en åkattraktion för kids. Kostar väl ungefär tio bugg att få sig en åktur i den plastiga karusellen som blinkar och säkert lever rövare. Jag hoppas vid min Gud att den som står där för tillfället är utbytt den dagen Levi fattar vinken. Det ser ju nämligen ut som att den storögde grodan våldtar den stackars bilen. Urk. Eller så är det kanske bara min glana hjärna som spelat mig ett spratt. Läskigt.

Kommentarer
Postat av: Grodan boll

Stackars groda! Tänk att bara ha en bil att göka med! Måste erkänna att jag aldrig reflekterat över detta, jag har passerat den, men jag har ju en normal fantasi ( -- ) så jag tänker inget annat än: "tur att Ella slutat tjata om att åka såna högljudda farkoster..." Moahahahahaha (Trevlig Valborg. Jag jobbar hårt än... Men snart ska jag hem, ta på mig mjukisbyxor och slappa. Jag är HELT slut!!)

2010-04-30 @ 14:28:00
URL: http://nanahope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0