100427

Nyss hemkommen efter träff med Lina och Meja. Tur att jag tog mig hem. Höll på att vrida huvudet ett varv för mycket när jag tycktes skymta Joel Kinnaman i trippelt A3-format i en busskur. Övervägde att vända om men bestämde mig i sista stund för att fortsätta. Körde genom byn i hopp om att få min syn bekräftad. Andra busskuren, reklam för bubbelvatten. Bäver. Tredje busskuren, reklam för något ätbart. Skit. Kanske det ändå inte var han på affischen? Missmod. Fjärde busskuren. MQ. Där stod han. I svart kostym och med lurig blick. Jag drog i handbromsen och klev ut ur bilen. Beundrade Sveriges kanske snyggaste man. Mitt frikort.

Om någon känner någon som jobbar med att skylta om i busskurar, nämn mig. Jag är intresserad av en affisch...

Kommentarer
Postat av: Frikortsgudinnan

Jag har inte riktigt fattat grejen med Joel Kinnaman, men nu ser jag ju suget i blicken... Fast jag håller mig till Tom Hardy. Bronson forever... ;)

2010-04-27 @ 17:50:45
URL: http://nanahope.blogg.se/
Postat av: Anna B

Åh, vilken busskur var det nu?? Har ju gjort en mycket trevlig upptäckt på svt barnkanalen, där dom på kvällarna visar ett barnprogram där han är med! Så det brukar vi se...Vi=Jag:-)

2010-04-27 @ 20:56:25
Postat av: Tjejen med kille utan körkort

Rätt vad det är så ser du Mattias i en busskur. Moahahaha

2010-04-30 @ 07:55:52
URL: http://nanahope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0