100426

Tokfrans. Får väl köpa billigare sockar framöver, trots nopprisk. För jag kunde inte hålla mig. Snubblade över en kampanj på delar av Trumpettes sortiment och hittade dessa skönheter. Andy Tracks. Har kikat på skorna tidigare och eftersom modellen kommer att utgå fanns det nu ingen återvändo. Ett turkost par är påväg till Levi. Han kommer att bli snygg som en sommardag.

Förresten. Först nu börjar Levis garderob sina lite. Sina är fel ord. Han har större utbud än jag själv. Men fram till idag har vi i princip inte köpt en enda pinal. Har ju liksom inte behövts eftersom han har blivit så uppvaktad. Dock inser jag att det är farligt roligt att shoppa till små liv. Farligt. Men härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0