100416

Idag har vi gått en promenad. Ungefär som alla andra dagar. Det är så härligt ute nu. Blåser visserligen, men solen värmer på kinderna. Det är skönt. Levi har inte längre på sig björnkostymen, den är alldeles för varm när han ligger nedbäddad i vagnen. Det räcker med en kofta och andra attiraljer. Dagen till ära hade vi sällskap av Maria och Lotta. Lotta utbrast Men nog är han lik Johan. Man kan ju tro att det är han som ligger i vagnen. Sant. Jag håller med. Levi är lik Johan. Bortsett från det mörka håret.

Han sover fortfarande bra på nätterna. I förrgår vaknade han först 04.30. Då hade jag själv vaknat ett antal gånger och funderat på hur länge sockerbiten tänkt sova. Min kropp hade under natten förvandlats till en kopia av Dolly Parton. Delvis. Så när han äntligen slog upp sina pigga pepparkorn till ögon var jag bara tacksam. Hoppas att det fortsätter i samma takt framöver. Jag känner mig utvilad som en blåmes efter solsemester på Mallorca. Soft.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0