100413

Förresten. Idag har Levi lagt av den högsta tonen i sitt register. Det hände på Ica när jag skulle dra ut kundvagen ur vagnstället. Det gnisslade och blev en hemsk friktion. I hela kroppen. Högt. Men Levis ton var garanterat högre. Vettskrämd såg han på mig med stora blanka ögon och vidöppen mun. Trodde väl att världens undergång var på intåg. Stackare. Jag fick panik och övervägde att skjuta upp min införskaffning av varor. Men tutten blev räddaren i nöden. The knight in shining armour. Tack för den!

Kommentarer
Postat av: Marie

Ingen fara:)Vore jättemysigt att gå på café men för närvarande har vi en pojke som är ur gängorna så café känns lite spännande;) Men vi hittar nog på något fast imorgon är det fullproppat men tors eller fre?

2010-04-13 @ 21:51:33
URL: http://lappurlivet.blogg.se/
Postat av: Anna

Funkar bra för mig! Välj dag du, jag anpassar mig!

2010-04-13 @ 22:07:19
URL: http://attiotrenollettnollfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0