100411

Nu är vi hemma igen efter en mycket trevlig helg i stugan. Solen har värmt våra bleka ansikten, vi har grillat korv, stekt fläsk och ätit i största allmänhet. Jag har fuskat. Allt har med andra ord varit suveränt, bortsett från ofint främmande av Mr Huvudvärk. Han kom på besök idag när solen sken som mest och det var som finast ute. Typiskt. Men efter jag bjudit honom på fika i form av två vita tabletter och en power-nap, försvann han spårlöst. Hoppas han inte hittar tillbaka till min adress igen.

Levi har sovit ute timmar i sträck. Och sovit inne i resesängen. När han inte har samlat kraft har han passats upp av kusin Ella. Roligast var igår när Ella räckte fram en mick till Levi, la huvudet på sned och frågade Var det kul i magen? Hur många dagar var du där? Hon är för rar. Bildbevis kommer senare, nu ska jag gå en trappa upp och räkna får...

Kommentarer
Postat av: Ellas mamma <3 <3 <3

Nu har jag lagt upp en lista på saker Ella önskar sig på min blogg. Väntar ivrigt på Levibilder från helgen på din blogg!!

2010-04-12 @ 19:53:01
URL: http://nanahope.blogg.se/
Postat av: Marie

Hej hörru:) Ska vi ses ngt imorgon? Vi kan komma och kanske kan vi vara ute någonstans så huliganen får se hur byn ser ut;) Isofall efter två? kraaam

2010-04-12 @ 21:08:25
URL: http://lappurlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0