100407

Hittade en snitsig bricka på IKEA. Bärbar. Fin. Suktar efter mer. Tro nu inte att jag har befunnit mig i Hapranda idag. Nej, jag surfade fram den. Fick genast tankarna att flyga vidare till Johanna... Förutom färgglada fågelfän har dagen i övrigt bjudit på en trevlig lunch med Jennie, städning av källaren och mjölkfritt smör. Huvudvärk och nästäppa. Blev genast glad när Johan informerade mig om att det var onsdag idag. Jag var helsäker på tisdag. Det betyder att om några minuter är det torsdag, vilket i sin tur innebär att imorgon är det fredag och första helgen i stugan sedan nyår. Och premiär för Levi och hans fina resesäng. Lovely, livet leker!

Kommentarer
Postat av: Skate or die

Kraaaa kraaaa! Så fägglada fjäderfän! Måste bara äga. Hittade ett par örhängen med ett silver träd i vilket en vit fågel satt. Funderade starkt på att köpa och måla dit svarta fläckar... Vore inte tråkigt.

2010-04-08 @ 06:55:07
URL: http://nanahope.blogg.se/
Postat av: Hemlige Arne

Var har du varit senaste året? Har haft mina så länge så de är utnötta, du kan få köpa dem begagnade mot en billig peng eller så kan du få byta två brickor mot något av dina tjusiga tyger! :P

2010-04-08 @ 07:25:48
Postat av: agneta

Jag längtar till fredag. Då kommer Levi till stugan och Pilträsk. Har funderat på att parkera mig i stugan och leva med Levi hela helgen, det blir så sällan vi får gosa med varandra. Oj oj Farmors kille. Naturligtvis längtar jag efter er andra, jaja ni förstår väl vad jag menar.

2010-04-08 @ 13:14:39
Postat av: Ma'h'sså

Mah'sså eru medveten om att klockan på din blogg går på vintertid, typ? LR har du typ hört d förr lixom? LR är det krydd att jag påpekar d? (hihihi... retstickan är framme!!)

2010-04-08 @ 15:35:06
URL: http://nanahope.blogg.se/
Postat av: Anna

Arne! Hmm... Ok, jag kanske inte är så snabb av mig, vissa nyheter förblir i huvudstaden alldeles för länge innan de hamnar på andra breddgrader. Ska överväga ditt bud... Not. Kul att ses i helgen!

2010-04-08 @ 23:37:25
URL: http://attiotrenollettnollfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0