091021

Har förresten glömt att meddela att jag har beställt en sak som jag länge har suktat efter. En fatboy. Alltså en modernare variant av den klassiska saccosäcken men i form av en gigantisk kudde. En dyr kudde. Så dyr att jag inte har haft något giltigt skäl att införskaffa en. Men nu är den påväg till Norrabyvägen 9! Skälet är att jag är gravid. Och jag måste ju ha det bekvämt. Dels nu när jag växer och börjar känna mig som den kvinnliga motsvarigheten till produkten. Men framför allt ska jag mysa i den när Krut anländer. Det finns bara ett litet problem, och det är att den är ganska stor, 140*180 cm... Så det lär inte blir mindre trångt i vårt hobstora vardagsrum. Men då har jag helt plötsligt ytterligare ett argument för att riva väggen.

Jag är smart. Jag är en skate.


Kommentarer
Postat av: Skate or die

Skate or die! Forever!! Må våra smarta tankar föralltid komma på små fina tricks och idéer att få vår vilja fram på...

2009-10-21 @ 21:49:09
URL: http://nanahope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0