091016

Lilla barn! Som jag längtar efter dig! Jag vill ha dig här. Känna din värme omkring mig. Jag vill hålla dig i min famn, vill att din lilla hand ska nypa om mitt finger. Du är så efterlängtad!

 

Vem är du? Vilka vägar ska dina små fötter vandra på? Vilka horisonter ska dina pigga ögon upptäcka? Nu blir jag tårögd.

 

Må vägen komma dig till mötes
Må du alltid ha medvind, må solen värma ditt ansikte
Må regnet falla mjukt över dina ängar
Tills vi möts, tills vi möts
Må Gud hålla dig i sin hand


Kommentarer
Postat av: Marie

Snyft

2009-10-16 @ 10:34:29
URL: http://lappurlivet.blogg.se/
Postat av: Frida

Fint Anna. Verkligen fint. Jag kommer ihåg känslan. Kikar in här då och då, bara för att mötas av en massa snyftiga ord. Mammahjärtigt snyftiga alltså.



Går kurs i gamla Fluggerlokalen bakom Cafe i Vistträsk. Det här är byn där Det händer! Ska bli mediapeople av mig och mina multipla personligheter. Sweet!

2009-10-21 @ 19:15:29
URL: http://fridasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0