091012

Det känns som att helgen helt plötsligt slutade innan den ens börjat. Tiden gick liksom alldeles för fort. Typiskt! Men jag har hunnit en hel del.

 

Fredagen gick av bara farten och vi hamnade hos Linus och Sus på födelsedagsfika. Mys och trevligt! Udden gör en himmelsk smörgåstårta! Dagen efteråt hjälpte jag Johan så gott jag kunde i garaget. Sopade, städade och agerade hantlangare med diverse verktyg och gullfiberdimensioner. Fick trevligt besök av Mattias, Johanna och Ella. Ella pratar hela tiden om Krut och rimmar därefter. Krut, kom ut! Dessutom frågade hon om Krut är svartvit eftersom bilden från ultraljuset är det. Humor.

 

På kvällen blev det personrekord i soffan, åtta rumpor i olika storlekar trängdes genom hela fotbollsmatchen. Tycker helt klart att Sverige förtjänade vinst, men det verkar svårt att få bollen i mål. Skönt att vi inte har haft högtflygande planer på en EM-repris med tält och blågula munderingar i Sydafrika.

 

Igår, söndag, var jag och Amanda på möte på Ebban. Äntligen! Det är hundra år sedan sist och det kändes skönt att få frid i hjärtat. Helgen avslutades med middag och filmkväll hos Emil och Maria. Jag är grymt glad för att vi har så fin gemenskap!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0