091006

Var hos Linda igår igen. Kruts hjärta slår något saktare än sist, 146 slag per minut. Eller var det 142? I övrigt hade jag bra blodtryck och SF-måttet ligger på hela 26 cm. Behöver jag säga att jag känner mig gigantiskt? Var ska detta sluta? Nu är jag i alla fall i sjätte månaden och det är bara 112 dagar kvar om det inte händer tidigare än beräknat.

 

Vaggan som pappa snickrade till min ankomst 1982 hamnade i vårt hus för någon vecka sedan. Nymålad av Lisa eftersom Maja använt den de senaste månaderna. Nu är den bäddad med söta sängkläder i rött med vita kaniner. Retro. Dessutom matchar det röda så fint med den textilbeklädda tråden i taklampan. Men det vågar jag nästa inte skriva. Detaljnivå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0