090531

Jag börjar starkt ifrågasätta varför jag har sparat en kategori som heter Liten och lockig. Vad tänke jag skriva där? Vad jag använder för schampo? Vad jag äter varje dag? Hur min tallriksmodell ser ut?

Tror inte det. För er som undrar kan jag informera om att mitt schampo består för tillfället av Barnängen, jag äter det jag känner för och trallriksmodell är något jag läste om på hemkunskapen i högstadiet, men tyvärr aldrig har följt.

Som sagt, om någon undrade. Men nu har jag i alla fall ett inlägg i just den kategorin. Det var ju en fördel med detta meningslösa inlägg. Måste rusa nu, ranchdippen vill tydligen att jag ska poppa popcorn och snacksa lite. Oj, nu ropar chipspåsen också. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0