090528

Jag har blivit förtjust i ett diskmedel. Närmare bestämt Yes Clean & Care. Lukar underbart gott! I skrivande stund sitter jag faktiskt i min ensamhet och sniffar på doften som enligt etikett heter silke och orkidé. Det enda som är lite fult är att medlet är pastellila, en färg som jag har otroligt svårt för. Kanske mest för att den inte harmonierar så väl med min hudfärg. Rekommenderar denna produkt till alla hemmafixare. Jag diskar med medlet, skurar också. Kunde inte motstå doften. Så nu är nästan alla golv på nedervåningen vaskade med diskmedel. Funkade hur bra som helst. Och lite mer spännande än vanlig citrusdoft.

Trodde aldrig i mitt liv att jag skulle bogga om diskmedel. Men nu är det gjort. Känns ganska bra. Vore finurligt om det fanns en sida, dofttube.com. Då skulle jag lägga ut Yes Clean & Care. Undra hur många visningar jag skulle få?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0