090504

Dagen idag är en skitdag. Allt för många saker har gått åt skogen. Bäver, bäver, bäver.

Mitt jobb är bäver. Jag känner mig grå, alltså bäver. Jag har städat så frenetiskt så att jag förlagt skruvarna till sängen. Johan hittade den lilla vita påsen med alla skitsktuvar fem minuter innan han drog till jobbet. Fem minuter innan fyndet råkade samma Johan krossa en lampa i hallen. Glas på golvet. Dubbelbäver. Ska jag gnälla extra mycket kan jag informera om att ljudet mellan glaskross och beiga klinkerplattor från 90-talet inte är ett bra gig. Trippelbäver. I argen har jag vikt tvätt och nu ska jag plocka ut diskmaskinen.

Hjälp mig. Jag behöver förändring. Dagen får fem bävrar av fem möjliga. En toppendag med andra ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0