090503

Valborgs, första maj och hela kittet gick i en rasande fart. Nu känns det som att våren har kommit på riktigt! För att stanna dessutom, inte för att varvas med snöfall och annan nederbörd. Hej, sommar!

Har hunnit med en hel del dessa dagar. Träffat goda vänner, varit på kalas, fixat och grejat. Skönt! Sovrummet blev kanonbra och i morgon bär det av till Jysk för att inhandla sängkläder och annat. Jag har sett fram emot en fluffig nybäddad säng i ett halvår. Om mindre än 24 timmar går drömmen i uppfyllelse. På tal om drömmar så drömde jag en märklig dröm här om natten. En dröm med ett budskap. Mycket intressant. Mer om det sedan.

Förresten, misstolka inte min text. Jag har bäddat rent flera gånger under de senaste sex månaderna. Det är fluffet jag är ute efter och det finns bara i nya sängkläder. Invecklat.

Kommentarer
Postat av: Svägerskan J

Jooo men fluff kan man också finna i sängkläder tvättade och manglade på tvätten i Vistträsk! Sängkläderna blir helt underbara!! Alla borde unna sig en lyxtvätt minst två gånger per år!

2009-05-04 @ 07:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0