090618

Känner själv att be right back, dude, har fått en annan betydelse... Ok. Såhär ligger det till. Jag har fullt upp. Var faktiskt på kundevent igår med OMY, PDOL och Helikopter. Inte för att jag är kund där, men som Niclas sa, Du är kvalificerad ändå. Känns skönt att vara kvalificerad. Det bjöds på trevligt folk, grillad struts och zebra, hysteriskt god färskpotatissallad plus annat gott á la Bryggargatan. Mums. Musik, skratt och framtidstro. Det behöver nog de flesta. Mycket trevligt. Så trevligt att jag absolut kan tänka mig att bli kund på riktigt. Inte bara vara kvalificerad. Får se vad framtiden ger. Frälsningens hjälm!


Kommentarer
Postat av: malin (:

http://picsoftoday.blogg.se



Vilken succé det blev igår! Nu kör vi på samma koncept idag igen. Tre bilder, MEN BARA EN VINNARE. It's your call! Rösta på DIN favorit!

2009-06-18 @ 09:22:00
URL: http://picsoftoday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0