090728

Glömde skriva om igår. Helena försökte förutse om det blir en pojke eller flicka. Kan inte riktigt påstå att jag tror på det hela men i alla fall så blev resultatet en pojke. Vi får väl se! Jag håller fortfarande fast vid att det är en flicka. Vet egentligen inte varför, det bara känns så. Men det spelar ingen som helst roll. Vem som än anländer i början på nästa år är hjärtligt välkommen.

Jag tror också att Ella 7 år, börjar ge med sig, hon vill nog ha en ytterligare kusin ändå. Det ville hon inte när vi berättade om hemligheten för henne. Men jag har ju redan så många, utbrast hon. Men nu har sötungen kommit fram till att hon kan byta ut någon annan kusin så att vårt barn får plats... Vilken tur att Ella Bella har ett stort hjärta. Hon kan gott och väl ha kvar alla kusiner och få ytterligare fler i framtiden.


Kommentarer
Postat av: Johan O

Konstigt. Jag Är helt övertygad att de blir en pojk.

2009-07-28 @ 15:45:37
Postat av: Marie

Vi kräver en pojk så Arvid känner NÅGON pojke ju;) Och JOhan vet väl: "Flickor får man, pojkar gör man" ;) Martin hävdar då det...

2009-07-28 @ 22:24:55
URL: http://lappurlivet.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag hoppas ni får en trevlig semester! Lika trevlig som Stockhollms resan förra året... Kram Sara

2009-07-29 @ 09:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0