090727

Idag ska det gjutas på vår gård! Jag tackar Gud för att det är bra väder, i alla fall uppehåll. Mr Öberg kommer om någon timme och på eftermiddagen levereras betongen. Känner mig inte insatt alls, men jag är ju bra på att koka kaffe, så det blir min melodi. Hoppas bara att allt går bra och att grunden blir plan och ser bra ut i slutändan. Då saknas bara byggsatsen aka det stora pusslet, som kommer vecka 32.


Gällande garageprojektet så ser mest fram emot några av de 50 kvadraten som blir förråd. Skönt att få lite ordning på saker och ting. Just nu är det mesta lite här och var i vårt hus. Tycker vi rensade rätt bra när vi flyttade från lägenheten men tydligen inte. Är fortfarande några lådor som inte ens är öppnade. Känns som att det är dags för en tur till EFS eller Röda Korset. Bör undersökas senare idag.

Nu, dags för att klippa gräset. Igen. Det växer i takt med svininfluensan som jag förövrigt har blivit lite orolig för. Olikt mig. Synd att inte Twinrix och min onödigt påkostade Japanska encefalit hjälper för denna pest. Schade.


Kommentarer
Postat av: Johanna Stockholmsressällskap

Ska vi ta och ringa Edward C? Han kanske har ett bra vaccin till oss... Jag har köpt miniflaska handsprit på apoteket, alltid nåt!! Nu har vi bläckpatroner så om vi ska skriva ut nåt, maila till Mattias Home-mail. Ni har säkert den adressen. Kram

2009-07-27 @ 18:02:00
URL: http://nanahope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0