090722

Just nu är jag lite lätt understimulerad. Trött. Flänger omkring på olika graviditetssidor och får den ena informationen efter det andra. Skrattar i min ensamhet när jag läser en hel sida med förkortningar, termer som man som gravid kan stöta på. Hallå, var är svenska språket påväg? Här kommer en sammanfattning om mig. Väldigt osammanhängande.

BF är beräknad till den 21 januari 2010, alltså 184 dagar kvar till Partus. BF kan dock korrigeras efter UL eftersom BPU ej är genomförd. Som Primigravid mår jag utomordentligt bra, har bra BT och Hb och har i dagsläget ej behov av Fe. Uterus växer i takt med barnet, CRL ökar konstant. Idag lyssnade vi på Flj. Cor och hörders tydligt. I övrigt UA.

Känns lite som en bilbesiktning.


Kommentarer
Postat av: Marie

Härligt med hjärtljuden!! Du är inte möjligtvis hemma (elller i muskusm?) i morgon eftermiddag? JAg och Arvid är sugna på sällskaå då maken ska tränapå byn:)

2009-07-22 @ 23:09:46
URL: http://lappurlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0