090708

Igår begav jag mig till Kåbdalis tillsammans med Lisa, Vickan och Christer. Vi spanade in kapellet som finns där och är i Ebenesers ägo. Efter besöket i byggnaden, som i mina ögon inte bildade några större visioner, bar det tillbaka till Vistträsk. Mycket trevligt. En parentes bara. Det är inte på något sätt centralt att bo i Vitberget. Insåg det efter milslånga skogspartier. Tack för att jag inte hamnade där.


Ikväll ska jag och Johan på bilbingo med Peter och Linnet. Känns intressant... Hoppas såklart på vinst. Blir det inte vinst på bingon blir det väl det på lottodragningen. Miljonerna skulle sitta fint som snus.


Annars mår jag bra. Dagarna dansar iväg, tiden går snabbt som bara den. Inte mig emot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0