090217

De senaste två mornarna när jag har gått från bussen har jag haft sällskap av en mörkhyad engelsman. En mycket pratglad och kontaktsökande engelsman. När vi i morse skiljdes vid hans jobb säger han Bye darling, see you soon! Förstummad fortsätter jag min promenad i kylan. Går fort för att slippa frysa. Hör hur han fumlar med sina nycklar för att låsa upp dörren. Hans ord ekar i mitt huvud Bye darling, see you soon! Bye darling, see you soon! Är det normalt att säga så till en person som du totalt har pratat med i ca 8 minuter? Tror inte det. Känns som att jag medverkar i en engelsk komedi. Väntar bara på att Hugh Grant tar plats i min vardag. Kanske sitter han på bussen idag och möter mig med Hello darling, nice to see you! You look great!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh Anna, du måste förstå att du är oemotståndlig!! Det låter som en spännande såpa... Dallas?? Längtar att höra fortsättningen... darling

2009-02-17 @ 14:58:17
URL: http://nanahope.blogg.se/
Postat av: Cillan

Ooooh, spännande!! Detta måste du uppdatera oss om... :D

2009-02-17 @ 21:33:20
URL: http://cirkuscil.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0