091230

Carina, alltså pappas fru, har fem barn. Axel heter den yngsta och han är en mycket rolig filur. Kan beskriva honom som kvicktänkt, klok och väldans förståndig för sin ålder. Han har talets gåva och kan förmodligen väcka liv i en sten. Underhållande, med andra ord.

Ikväll var jag hem till Vistträsk och då spelade pappa upp ett klipp från SR Norrbotten, där de sände live från Luciabuggen. Axel tävlade för första gången och blev som grädde på moset intervjuad av en radioreporter. Klicka på länken för att komma till intervjun, Axel hörs från 03.00. Sista delen av intervjun är klockren. Lyssna! Humor.

SR: Vad har du för utmaningar, vad vill du göra i framtiden?

Axel: Eum... Jag och min buggpartner, innan vi tävlade först, alltså, innan vi gick in och dansade, så sa vi att vi skulle sikta mot SM. Men, ja, eftersom hur det gick idag så tror jag att det kan dröja ett tag innan det händer sånt.


Kommentarer
Postat av: lajs

Hahaha! han är skön!

2009-12-30 @ 13:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0