091223

Igår var jag till Linda för sista gången detta år. Som vanligt intressant och spännande. Har inte hänt så särskilt mycket när det gäller mig, alla värden är bra. Skönt. Krut växer, det märks både på min viktkurva och SF-måttet, + nästan 15 kg respektive 33 cm. Hjärtslagen har minskat något per minut och ligger nu på 140. Det finns säkert någon vis skrockfull person där ute som ser det som ett tecken...

Nästa koll blir på den fjärde dagen in på det nya året. Får jag bestämma kan jag gärna hoppa över den och istället vara påväg hem från Sunderbyn med en underbar liten minimänniska i framsätet. Som jag längtar. Och längtan blir ju inte mindre ju längre tiden går. Ska njuta av de få veckor som är kvar, det kan jag verkligen göra när jag mår så fint. Tack för det, käre Gud.


Kommentarer
Postat av: Working girl-Johanna

MMm jag blir nästan sugen själv, men eftersom jag inte är gravid så håller jag mig från kaloribomber, måste försöka ställa in mig på mitt nya liv som börjar 1/1 Tjugolaxtio. God jul min lost and found-lillasyster!!

2009-12-24 @ 08:55:25
URL: http://nanahope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0