091203

Gah! Idag skulle jag egentligen ha suttit i en bekväm stol på elevsalongen och genomgått en större hårrenovering. Amanda skulle ha fixat i mitt skatbo, klippt och gett kalufsen en härlig färg. Jag skulle ha bläddrat i fancy modemagasin och smutta på en kopp kaffe, sett mig själv i spegeln och för hundrade gången i rad fundera på varför kunden alltid ser bedrövlig och grå ut medan frissan är sommardagen själv. Men våra systerplaner gick åt skogen då det blev lite kris på jobbet och jag inte kunde vara ledig. Tror in El Chefo skulle uppskatta min ledighet när övrig personal är på resande fot eller hemma för vård av barn. Attans! Så Amanda får ha mig som provdocka en annan gång. Helst snart! Jag är verkligen i behov av en frisyr. Kul det vore om man fick göra ROT-avdrag när man klippte sig…

Nu är det dags för lunch, sedan bär det av hemåt för att inta amningstips och kunskap om bedövningsalternativ. Av randiga och rutiga orsaker.


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag känner också ibland att man skulle behöva en makeover.Men jag tror det är för att man känner sig stor & klumpig nu, & då blir allt lite galet ibland. Kläderna börjar vara små, långt ner till skorna...

Hur tycker du att det var igår på föräldrautbildningen? Man funderar alltid när man kommer hem. Men det är klart vi klarar det, vi kvinnor är ju bäst på att föda barn :) Inget problem! Vi tänker så eller hur? Ha det bra & så syns vi den 15:e. / Lina

2009-12-04 @ 12:35:20
URL: http://welcometome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0