090829

Igår visade Krut sig från sin bästa sida. Den lilla armen sprattlade och det såg ut som en liten vink. Eller, vi ville nog får det till att barnet vinkade till oss. Det lilla livet låg denna gång perfekt och Dr Blåklänning fick denna gång fina mått på vårt underverk. Allt såg bra ut. Skönt och tacksamt!

BF flyttades fram fyra dagar, till den 25 januari 2010. Känns ok, fyra dagar är ju inte så vidare värst lång tid. Jag tror i alla fall att Krut behagar komma ut tidigare än beräknat. I början av januari. Varför vet jag inte, bara något jag har fått för mig. Men, hips vips sitter jag och läser detta, då gamla inlägg, i början av februari, men en mage större än störst, svullna läppar och vattenfyllda fötter...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0