090802

Förresten, nu har livet i magen fått ett namn. Som vi i allafall kallar han/hon för så länge vi inte vet säkert. Vi har tidigare sagt Rut-Knut eftersom det är två namn som (kan inte skriva vi, alltså blir det jag) tycker är fina. Rut efter jag vet inte vem, och Knut efter Knut Knutsson i Antikrundan som är en sådär hysterisk person som jag tycker är underhållande. Hur som haver, för att göra en lång historia kort så kläckte Ella ur sig att Krut skulle passa bättre. En blandning av båda namnen, plus att det går fortare att säga, plus att det är humor. Så nu är det Krut som gäller.

I helgen har Krut fått sina första kläder. Det känns ofattbart, fortfarande. 24 veckor kvar.

Kommentarer
Postat av: Marie

Välkommen hem:) Jag vill komma och titta på kruts boning och hälsa på dess mamma, men nu åker vi till fjälls några dagar men nog vore det väl attans omman inte kunde hinna förbi innan sommaren är över?

2009-08-02 @ 23:03:17
URL: http://lappurlivet.blogg.se/
Postat av: Sara

Hon är klips den där Ella!!! Kram Sara

2009-08-03 @ 00:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0