080912

Här kommer den lovade rapporten från den gångna veckan. Nu när det regnar känns allt mycket avlägset, men drar jag mig till minnes hur jag nästan började gråta för att det var så varmt och kvavt. Regn är skönt. Fridfullt. Åska också. I måttliga mängder och knallar.


Fint väder. Vi var med Linus och Sus i Arvidsträsk en dag, solade, badade och åkte flotte i sjön. Underbart härligt! Årets första dopp dessutom. Rätt varmt. Har även varit på Lillstrand med ett helt gäng, där var det ännu varmare! Inte tråkigt! Någon sa att det var 25° C i vattnet. Kanske inte så ofta det händer.


Vänner. Har träffat en hel del! Världens finaste Emma är hemma från Stockholmskaoset och vi har setts en del. Har även träffat hennes Magnus, kul! Var förbi Lisa och Maja en dag. Maja må vara den sötaste i modern tid. Längtar efter henne. Jag har fikat och lunchat och levt på god mat i överflöd. Känner mig hungring. Nästan jämt.


Familj. Hjälpte Amanda att flytta i lördags. Lägenheten var fräsch med nya tapeter och golv. Amanda, flytta? Hon föddes ju nyss! Känns som att det var i förrgår den klipska ungen klistrade en lapp med texten DIVA på min dörr när hon tyckte att jag var elak som inte lät henne vara med. Hon hade dessutom tagit lappen från en konservburk, därför tycker jag det är extra fyndligt. Det ska nog gå bra för henne i Skellefteå. Gullhöna.


Upplevelse. Var i söndags på min första rallycross-tävling. Misstolka mig inte, jag deltog inte utan satt i en skön stol, lapade sol, åt hamburgare och sörplade läsk. Mycket socialt. Inte insatt i sporten men jag kan absolut tänka mig att se fler tävlingar.


Film. Jag säger bara, se The Hangover. Humor hela tiden. Punkt slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0